Vinsmagning 2022

Vinsmagning 2022

Arrangementet er genopslået da der har været stor efterspørgsel på at arrangere en gentagelse.

Hvis vinsmagning
og historie er noget der tiltaler dem, kan det være at det er nu i skal pudse brillerne.

har nemlig arrangeret en kombi oplevelse, vinsmagning og foredrag under temaet ”VIN SMAGNING MED ET HISTORISK FOREDRAG ” hvor vi hører om vinen i  gamle dage.

Vinens verden
er større end man aner, og der er fyldt med drama, sorg og glæde, kærlighed og had, og hvis man skal tro pressen, svindel og bedrag da der er tale om en et stort marked med masser af penge involveret.

Under foredraget vil vi blive forkælet med 3 forskellige slags vine.

Foredraget
som foregår i kælderen, Stengade 77, 3000 Helsingør, er en stor hvælvet kælder fra 1590 med åben brønd. Kælderen er bygget som køkken, men har ved senere lejligheder været Helsingørs Vagt- og vinkælder. Stedet bliver nu benyttet som historiske selskabslokaler.

Kom og vær med 🙂

Søndag den 11 september klokken 14.00

Renæssance Kælderen, Stengade 77, 3000 Helsingør

Medlem 160kr.
Gæster 235kr.

Der serveres snacks med i prisen

Hurtigst muligt og senest 4. septeember

Senest ved tilmelding - til foreningens konto 9570 13270597 eller på MobilePay til 29 91 41 48. Husk at notere hvilket arrangement i betaler til, på overførslen.

Renæssancekælderen/Vinkælderen:
    Kælderen er oprindeligt bygget som køkken, men har ved senere lejligheder været Helsingørs Vagt- og vinkælder. Nu historiske selskabslokaler (indgang gennem Max Guttmanns Antikvitetshandel)