Helsingør Rådhus

Helsingør Rådhus Rundtur ledet af tidligere borgmester i kommunen, Per Tærsbøl. Helsingørs nuværende Rådhus blev opført fra 1853-1855 af arkitekt Bernhard Seidelin og var noget af et prestigebyggeri. Det afløste et rådhus som havde op til da., havde fungeret i...
Helsingør Rådhus

Medlemskab

TAK FOR INTERESSEN

Som medlem hos Nordsjælland Turforening vil du blive tilbudt at deltage i ca. 2 arrangementer om måneden, alt afhængigt af årstid. Du vil desuden blive indbudt til at deltage i foreningens bestyrelsesmøder.
Du har mulighed for at medbringe gæster til vores arrangementer mod merbetaling.Priser vil altid fremgå af de individuelle arrangementer.

For at melde dig ind i Nordsjælland Turforening har du mulighed for at benytte tilmeldingsblanketten direkte her på hjemmesiden, eller du kan ringe på 30 48 49 96. Medlemsgebyret er 150 kr pr. år (2019 priser), gebyret bliver brugt til at dække udgifter i forbindelse med foreningens arbejde, planlægning og øvrige drift.

For at fuldføre tilmeldingen skal du huske at overføre 150kr til foreningens bankkonto 9056 4587042024, Spar Nord Bank. Først når pengene er registreret indsat, er du medlem. Husk at notere dit fulde navn som brugt ved tilmelding, på overførslen.

TILMELDINGSBLANKET

Navn
Postnummer
Født

Alle felter skal udfyldes. Vi bruger din e-mail adresse til at sende oplysninger om kommende udflugter og aktiviteter i foreningen. Når du tilmelder dig giver du derfor automatisk samtykke til at vi kan sende dig information til din e-mail adresse.