OPERETTEBÅDEN 2024

OPERETTEBÅDEN

Showbåden klar, pirat, start.

Copenhagen Opera festivals populære showbåden, lægger endnu engang fra kaj med højt humør og vokale udfoldelser.
Denne gang med en ren skattekiste af charmerende rariteter og kendte hits fra teatrets, filmens og populærmusikkens syv verdenshave,

Denne vuggende rytme og smittende stemning er den samme, men den musikalske rute ny,
Når Showbåden 2024 kapres af to storsyngende pirater og deres pragtfulde spillende pianist.

Sopran Anna Vaupel og tenor Jonathan von Schwaneflugel går planken ud i både store følelser og muntre toner,
fra smægtende italiensk opera til Gilbert & Sullivan, Bellini, Kurt Welli, og Cole Porter, imens Tony Tuan-Anh Nguyen sørger for høj energi bag tangenterne.

Festivalklassikeren er skabt af operasanger og instruktør Simon Duus, og både nye og tilbagevendende passagerer kan udover underholdning ombord se frem til hav-vind i håret skumsprøjt og en henrivende udsigt over kanalernes vilde vover-
måske endda showbåden stikker af til sydhavsøerne og måske stikker det hele af.

Søndag den 18 august

HVOR
ved stranden 26 1061 københavn

MED TOGET
Med toget
Helsingør 11.18
Snekkersten 11.21
Espergærde 11.24
Humlebæk 11.27
Ca. ~4 timer
Medlemmer 235kr
Gæster 310kr
Middag betaler man selv
Tilmelding senest d. 1 juni
Senest ved tilmelding, på foreningens konto 9570 13270597. Husk at notere på overførslen hvilket arrangement i betaler til. OBS Husk at foreningen ikke længere tager imod Mobile pay PGA regnskabstekniske krav fra banken.