5-kamp Dyrehavsbakken 2024

5KAMP DYREHAVSBAKKEN 24

Alle kan deltage i konkurrencerne, højde, drøjde, sommerkjoler og højhælede sko er ingen hindring.
Lad det indre barn slippe fri, og giv resten af selskabet kamp til stregen når i kæmper om førstepladsen.

Du får mulighed for at afprøve om du er god til Skarpskydning, test din evner i denne sjove skydning.
Bueskydning, spænd buen helt ud og ram ” Bulls Eye” med pilene.
mini Bowling, giv den gas med at vælte keglerne i bowlingbanen.
Fodbolddart, har du et godt boldøje.
Golfbanen, du behøver ingen golfhandsker eller golfsko på denne golfbane med sandgrav.

Bakkens 5-kamp er en forrygende sjov aktivitet for alle, om du er 4år eller er fyldt 100, har krøller eller ej, så kan i dyste mod hinanden.
Vi vælger selv de dicicipliner som vi vil kæmpe mod hinanden i.

Der er naturligvis også trøstepræmie til taberen.

Vi starter med frokost klokken 13.00 i Bondestuen.

Onsdag den 29 maj 2024
HVOR
Dyrehavsbakken 207, 2930 Klampenborg

MED TOGET
Med toget Kystbanen
Helsingør 11.20
Humlebæk 11.31

Ca. ~5 timer
Pris 135 kroner
Gæster 210 kroner
Frokost er ikke med i prisen

Tilmelding senest 15 maj
Senest ved tilmelding, på foreningens konto 9570 13270597. Husk at notere på overførslen hvilket arrangement i betaler til. OBS Husk at foreningen ikke længere tager imod Mobile pay PGA regnskabstekniske krav fra banken.

Dyrehavsbakken (i daglig tale Bakken) er verdens ældste eksisterende forlystelsespark. Den ligger i Dyrehaven ved Klampenborg ca. 10 km nord for København.

Der er 32 kørende forlystelser (2013) og en friluftsscene med bl.a. musikalsk underholdning. Bakken er hjemsted for Cirkusrevyen, der begyndte i 1935.

Området sorterer under Jægersborg Statsskovdistrikt og er underlagt Dyrehavens fredning, hvilket sætter rammerne for varigheden af sæsonen, og hvor højt der må bygges