Humlebæk mikro mejeri

Humlebæk mikromejeri

Kom med til et besøg på et mikro mejeri.

I en tid hvor mange mejerier lukker, er det et flot initiativ, at bygge et særpræget nyt mejeri,
Der er designet som en stor ost.

ALLE BILLETTER ER SOLGT. I KAN DOG TILMELDE JER HVIS DER SKULLE VÆRE AFLYSNINGER ELLER BILLETTER I OVERSKUD.

Ejeren Brian Nørtoft vil fortælle om at lave dansk ost og is helt fra bunden af udsøgte råvarer,
Du får et indblik i hvordan oste laves, og vi nyder et ostebord med vin.

Der vil blive mulighed for, at købe flere typer ost og andre mejeriprodukter

Mandag d. 15 april
Fra 17.15 til 19.00

Hørsholmvej 3,3050 Humlebæk

MED TOGET
Afgang Bus 353 klokken 16.36 fra Helsingør station
Afgang fra mejeri bus 353 klokken 19.14

ARRANGEMENTETS VARRIGHED
Ca. ~4 timer
330 kroner
Gæster 405 kroner
Tilmelding senest d. 1 februar

Humlebæk Mikro Mejeri er et lille mejeri, der er startet helt fra bunden. Humlebæk Mikro Mejeri udspringer fra specialforretningen Specialiteten.dk, der er beliggende på Strandvejen i Humlebæk. Formålet med mejeriet er at vi skal producere nogle unikke mejeriprodukter, som produkterne oprindeligt blev fremstillet. Fremstillingsteknikker hvor vi ikke vil gå på kompromis med kvaliteten, hvor der er respekt for råvaren og hvor vi virkelig skal kunne smage en forskel.