Operettebåden adventshygge

Operettebåden - Adventshygge

Operettebåden og Beck og Bølge er her, endnu en sejltur præsenteret af den formidable Jacob Beck.
Den muntre pianist og fortæller, sejler denne gang gennem kanalerne ved juletid i en overdækket og opvarmet båd, sammen med den skrupcharmerende og alside sangerinde Ingeborg Børch.

Julehumør med røverhistorier, herlige anekdoter og selvfølelig masser af julemusik. Glæd dig til klassikere som ”O HOLLY NIGHT” og ”DU KÆRE GAMLE JULEMAND”.

Vanen tro bliver det også både musical og operettemusik, hvor vi blandt andet kommer forbi den oprørske CARMEN og EDIT PIAFS genialle sange.
Vi passer på hinanden. Vi holder sæder ubesatte, ligesom skilte, markeringer og personale hjælper med at holde afstand.

Denne gang er der MASSIV rift om billetterne, så for at sikre størst mulig sandsynlighed for at vi kan komme afsted sammen, har vi valgt at satse på 2 datoer med en uges mellemrum, som vi kan vælge imellem, hhv. søndag 6. december og søndag 13. december.

Så når i tilmelder jer er det vigtigt at i noterer i kommentarfeltet ved tilmeldingsblanketten, at i har mulighed for at deltage begge datoer.

I vil derefter senest 21. november blive informeret pr. telefon hvilken dato vi vælger.

Efter turen finder vi et sted hvor vi kan få lidt at spise og drikke. Dette er for egen regning.

Alle covid19 forholdsregler er taget i brug ved rundvisningen, der er håndsprit, højst 25 personer på rundvisningen og man sørger selv for at medbringe mundbind.

søn 06. december / søn 13. december

Gammel Strand
1202 København K

MED TOG
Helsingør st 12:15
Snekkersten st. 12:18
Espergærde st. 12:21

Vi mødes i den bagerste vogn

Medlemmer 150kr
Gæster 225kr
Frokost betaler man selv.

( SPAR 75KR BLIV MEDLEM )

senest 17. november

Betaling på foreningens konto Spar Nord, 9056 4587042024.
Tilmelding og betaling snarest, senest 17. november.