Jule jazzcruise i København

JULE JAZZCRUISE 23

Julestemning i København!

OBS (opdateret 01. nov) Vi har været nødsaget til at ændre datoen for arrangementet, fra 3.dec til 10. dec OBS

Efter en hyggelig frokost på restaurant (Navnet kommer senere) , fortsætter vi med en swingende jule-jazz kanalrundfart klokken 15.00.

Der er masser af oplevelser omkring Nyhavn, hvor jule-jazz kanalrundfarten sejler fra.

Duften af gløgg og brændte mandler svøber dig i en varm og hyggelig aroma.

Kongens nytorv og Nyhavn er levende af mennesker, der hygger sig med julemarkederne, og de små stande der sælger varme drikke og søde sager.

Henning Munk og Plumperne, vil underholde os i en time med solid og glad swing, krydret repertoiret med skønne julesange.

Båden er overdækket og opvarmet, så vi ikke fryser vores dertil indrettede i laser !

OBS Båden sejler fra Nyhavn for enden af kanalen ind mod Kgs. Nytorv klokken 15.00 OBS

Søndag den 10 december klokken 15.00
HVOR
Kgs Nytorv
MED TOGET
Helsingør 11.15
Humlebæk 11.25
Østerport metro
Ca. em times tid
Medlem 200kr.
Gæster 275kr.
Tilmelding senest den 5 november
Senest ved tilmelding, på foreningens konto 9570 13270597. Husk at notere på overførslen hvilket arrangement i betaler til. OBS Husk at foreningen ikke længere tager imod Mobile pay PGA regnskabstekniske krav fra banken.