OPERETTEBÅDEN2020

OPERETTEBÅDEN

Den traditionelle tur med Nordsjælland Turforening.

Showbåden, en rokoko kaberet. Prænsenteres i samarbejde med Copenhagen Opera festival.

Der blæser nye vinde i Københavns kanaler til sommer, hvor turen starter i 1700 tallet og fortsætter, med den allerbedste teatermusik fra de seneste 300 år.

Festlige og fornøjelige toner fra både musicals, operetter og operaer serveres af et par sprøde og sprudlende sangere, akkompagneret af pianist Simon Duus.

Hold øje med dagens vejr og tag varmt, regntæt eller sommerlet, alt efter vejret.
I tilfælde af dryp undervejs vil båden sejle ind under en af de nærliggende broer og fortsætte forestillingen derfra.

Velkommen på en gyngende og syngende grund.

Vi er så tidligt i planlægningen at vi endnu ikke har fundet et sted at spise inden turen, derfor holder vi dem af jer der gerne vil deltage i dette, opdateret med info her på siden og via mail / telefon. Priser følger.

søndag den 16. august kl 17:00

Helsingør st. tog klokken 15.35 afgang
Humlebæk 15.48
Vi mødes i den sidste togvogn.

Medlemmer 225kr
Gæster 300kr
( SPAR 75KR BLIV MEDLEM )

Biletsalget er startet!

Skynd jer at tilmelde og betale til dette arrangement da billetterne bliver revet væk. Vi har ikke haft mulighed for at købe et samlet antal pladser da arrangementet er for populært, så køb dem før din nabo!

Senest ved tilmelding på foreningens konto 9056 4587042024