Damernes Dag

Damernes dag

Kom med til Damernes dag og lidt mændenes, Klampenborg Galopbane.

Den perfekte dag for venindegrupper, familien og foreninger at deltage i festlighederne,
Lige som mændene også iklæder sig elegant tøj og nyder sporten og spændingen.

Det er en af Klampenborg galopbanes største væddeløbsdage, hvor hopperne og ikke mindst damerne er i fokus.

Der er Best-Dressed - With -A -Hat konkurrence, hvor du har mulighed for at vinde flotte præmier.
Dagen er en enestående mulighed for at iklæde sig sit smukkeste eller mest elegante tøj og nyde væddeløbssportens mange facetter.

En af højdepunkterne er en sjov tradition på Galopbanen. Taittinger skandinavisk ladies cup.

Som rides af kvindelige amatør jockeyer, idet den vindene jockey bliver præmieret med sin vægt i Tattinger Rose champagne.
Vejningen foregår på publikumsarealet, og publikum kan vinde fine præmier, såfremt jockeyens vægt i champagneflasker gættes.
Dagen byder også på andre løb, bl.a. hoppernes Derby, Dansk oaks.

Søndag den 3 september klokken 12.45

MED TOG
Tog afgang
Helsingør 11.48
Humlebæk 11.58
Vi mødes som sædvanlig i den sidste togvogn.

Kystbanen, bagerste vogn

Medlem 100kr.
Gæster 175kr.

Mad og drikke medbringer vi selv

Tilmelding fra 1 august og så længe der kan købes billetter.

Senest ved tilmelding, på foreningens konto 9570 13270597. Husk at notere på overførslen hvilket arrangement i betaler til. OBS Husk at foreningen ikke længere tager imod Mobile pay PGA regnskabstekniske krav fra banken.

Klampenborg Galopbane ligger i Klampenborg ved Ordrup Mose. Galopbanen blev indviet søndag den 5. juni 1910.[1] Ved åbningen – og i en årrække derefter – var det officielle navn Klampenborg Væddeløbsbane.
    Det er den eneste hestevæddeløbsbane i Danmark, hvor der alene afvikles galopløb. Banens underlag er græs.
    Hvert år afvikles der 20 væddeløbsdage med højdepunkter som det traditionsrige The Macallan Derby og Damernes Dag. Udover væddeløb er banen et velanset møde- og konference venue.