Cirkusrevyen

Cirkusrevyen

OBS Pga Lisbeth Dahl sygdom er revyen udskudt til 22. Maj. Klokkeslæt er stadig det samme hvilket også gælder for tog afgang. Beklager, men dett er uden for vores kontrol

Cirkusrevyen 2022

Vil du med til forpremiere i Cirkusrevyen, så er der stadigvæk få billetter at købe!

Hvis du / i er interesseret, så beder vi om at tilmelding og betaling foregår hurtigt da de resterende billetter rives væk.

Tilmelding er bindende.

Vi estimerer at prisen bliver 380kr pr. billet da det er lidt afhængigt af hvilke pladser i salen vi kan få fingrene i.
Vi refunderer efterfølgende restancen, hvis det viser sig at billetterne har kostet mindre.

I år er det desværre sidste år hvor Lisbet Dahl deltager i revyen, så dermed et ekstra incitament til at deltage.

I 1974 indtog Lisbet scenen for første gang i det ikoniske telt på Bakken i selskab med Dirch Passer.
Siden debuten i revyen har hun i flere perioder været skuespiller,
kunstnerisk leder og instruktør for Danmarks største revy.

Det er blandt andet Lisbets komiske talent og evner som kunstnerisk leder, at revyen er blevet til den, det er i dag.

søndag den 22 maj klokken 15.00

MED TOG
Helsingør station tog klokken 10:29
Snekkersten 10:32
Espergærde 10:35
Humlebæk 10:39

Kystbanen, bagerste vogn eller restaurant Bøgely kl 12.

Medlem 380kr.
Gæster RING TIL FORENINGEN.

Restaurant Bøgely kl 12:00. For egen regning

Hurtigst muligt, strong>Der er rift om billetterne!

Senest ved tilmelding - til foreningens konto 9570 13270597 eller på MobilePay til 29 91 41 48. Husk at notere hvilket arrangement i betaler til, på overførslen.

Cirkusrevyen er Danmarks største revy, der ligger i forlystelsesparken Dyrehavsbakken nord for København. Den blev grundlagt i 1935 af restauratør Carl Pehrsson, skuespilleren Osvald HelmuthOscar Holst og musikeren Herman Gellin.[1] Den nuværende direktør (2020) er Torben "Træsko" Pedersen. Blandt de mangeårige medvirkende er Ulf PilgaardLisbet DahlNiels OlsenHenrik Lykkegaard og Niels Ellegaard.[2]