5kamp på Bakken

Skovfestival og 5kamp på Bakken.

Vanen tro arrangerer vi igen i år 5- kamp på Bakken.
Danmarks sjoveste selskabsleg. Alle kan deltage i konkurrencerne, højde og drøjde,
Sommerkjoler og højhælede sko er ingen hindring.

Alle kan være med! Lad det indre barn slippe fri, og giv resten af selskabet kamp til stregen når i kæmper om førstepladsen.

Der er naturligvis også trøstepræmie til taberen.

Efter en god frokost og 5 kampen, skal vi opleve Rasmus Bjerre hvor han gir den gas på scenen,
han vil synge John Mogensen sange, Så længe jeg lever, noget galt i Danmark og alle de andre klassikere.

Lørdag den 25 juni

MED TOG
Tog afgang
Helsingør st. 10.33
Humlebæk 10.43

Kystbanen, bagerste vogn

Medlem 150kr.
Gæster 225kr.

Restaurant Bondestuen, for egen regning.

Hurtigst muligt og senest 19.juni

Senest ved tilmelding - til foreningens konto 9570 13270597 eller på MobilePay til 29 91 41 48. Husk at notere hvilket arrangement i betaler til, på overførslen.

Dyrehavsbakken (i daglig tale Bakken) er verdens ældste eksisterende forlystelsespark. Den ligger i Dyrehaven ved Klampenborg ca. 10 km nord for København.

Der er 32 kørende forlystelser (2013) og en friluftsscene med bl.a. musikalsk underholdning. Bakken er hjemsted for Cirkusrevyen, der begyndte i 1935.

Området sorterer under Jægersborg Statsskovdistrikt og er underlagt Dyrehavens fredning, hvilket sætter rammerne for varigheden af sæsonen, og hvor højt der må bygges.