5KAMP DYREHAVSBAKKEN 23

5KAMP DYREHAVSBAKKEN 23

Alle kan deltage i konkurrencerne, højde, drøjde, sommerkjoler og højhælede sko er ingen hindring.
Lad det indre barn slippe fri, og giv resten af selskabet kamp til stregen når i kæmper om førstepladsen.

Bakkens 5-kamp er en forrygende sjov aktivitet for alle, om du er 4år eller er fyldt 100, har krøller eller ej, så kan i dyste mod hinanden.
Vi vælger selv de dicicipliner som vi vil kæmpe mod hinanden i.

Der er naturligvis også trøstepræmie til taberen.

Vi starter med frokost klokken 13:00 i restaurant Bondestuen, husk at frokost er med i prisen.
Platte med karrysild, æg og løg, friskpaneret fiskefilet med remo. Og citron, ribbensteg med rødkål og syltede agurker.
Dertil et glas vin eller en øl.

Søndag den 28 maj.

Med toget, kystbanen
Helsingør 11.03
Humlebæk 11.13

Vi mødes i den sidste togvogn.

Medlemmer 375 kroner
Gæster 450 kroner
Frokost er med i prisen!!

( SPAR 75KR BLIV MEDLEM )

senest 21 maj

Senest ved tilmelding, på foreningens konto 9570 13270597. Husk at notere på overførslen hvilket arrangement i betaler til.
OBS Vi tager ikke imod Mobile pay længere PGA regnskabstekniske krav fra banken.

Dyrehavsbakken (i daglig tale Bakken) er verdens ældste eksisterende forlystelsespark. Den ligger i Dyrehaven ved Klampenborg ca. 10 km nord for København.

Der er 32 kørende forlystelser (2013) og en friluftsscene med bl.a. musikalsk underholdning. Bakken er hjemsted for Cirkusrevyen, der begyndte i 1935.

Området sorterer under Jægersborg Statsskovdistrikt og er underlagt Dyrehavens fredning, hvilket sætter rammerne for varigheden af sæsonen, og hvor højt der må bygges