Denne tur er afholdt
Hold øje med vores kommende arrangementer — vi ses på næste tur!
Tag med til Lisbet Dahls allersidste sæson i det ikoniske telt på Bakken
På grund af Lisbet Dahls sygdom er revyen udskudt til den 22. maj. Klokkeslæt er stadig det samme, hvilket også gælder for togafgang. Vi beklager – det er uden for vores kontrol.
Vil du med til forpremiere i Cirkusrevyen? Der er stadigvæk få billetter tilbage. Hvis du eller I er interesseret, så beder vi om, at tilmelding og betaling foregår hurtigt, da de resterende billetter rives væk. Tilmelding er bindende.
Vi estimerer at prisen bliver omkring 380 kr. pr. billet, da det er lidt afhængigt af, hvilke pladser i salen vi kan få fingrene i. Vi refunderer efterfølgende restancen, hvis det viser sig, at billetterne har kostet mindre.
I år er det desværre sidste år, hvor Lisbet Dahl deltager i revyen – og det er et ekstra incitament til at være med. I 1974 indtog Lisbet scenen for første gang i det ikoniske telt på Bakken i selskab med Dirch Passer. Siden debuten har hun i flere perioder været skuespiller, kunstnerisk leder og instruktør for Danmarks største revy.
Det er blandt andet Lisbets komiske talent og evner som kunstnerisk leder, at revyen er blevet til den, vi kender og elsker i dag. Når tæppet falder for sidste gang denne sæson, går en epoke i Cirkusrevyens historie på pension.
Fra debuten med Dirch Passer i 1974 til hendes sidste runde som kunstnerisk leder. Få komikere har sat så dybt et præg på dansk revykultur i nyere tid.
Vidste du, at Cirkusrevyen blev grundlagt i 1935 og dermed er Danmarks ældste stadig kørende sommerrevyen? Den blev født ud af en idé om at flytte revyformatet ud af de fine teatersale og hen til folket – i et cirkustelt på Bakken, hvor adgangen var billig, latteren højlydt og kostumerne sjældent alvorligt seriøse. Det røde-hvide telt er i dag næsten lige så ikonisk som forestillingen selv, og hvert år trækker revyen tusindvis af tilskuere gennem en sæson, der spænder fra slutningen af maj til ind i september.
Skynd dig at sikre din billet, hvis du vil med under det røde-hvide telt til en uforglemmelig aften. Vi glæder os til at se dig.
Med revy-glade hilsner
Nordsjælland Turforening

